indice

A prima Conferenza Mobile Internet of Things hè stata cun successu.

U 14 di nuvembre, a prima Cunferenza di l'Internet Mobile di e Cose (2022) hè stata cun successu in Wuxi, a pruvincia di Jiangsu.

Abbracciate a nova era di tuttu intelligente è aghjurnà l'industria intelligente.A direzzione di u sviluppu cummerciale di l'Internet di e cose video, l'Internet urbanu di e cose è l'Internet industriale di e cose, è ancu u sistema di produttu di l'Internet di e cose in l'era 5G sò stati intrudutti.In u futuru, continuerà à prumove l'integrazione prufonda di "5G + IoT" è l'industria.

p1

Custruiremu servizii di cunnessione 5G d'alta qualità è apre un novu capitulu in a cunnessione intellettuale di tuttu.Hà custruitu suluzioni cumpleta per nove industrii, vale à dì, lettura di contatori intelligenti, viaghji intelligenti, facilità municipali, apparecchi domestici intelligenti, servizii di spartera, pagamentu finanziariu, Internet agriculu di e cose, usura intelligente è sicurità publica.

p2

Novu mutore di basa di sensori IOT, nova forza motrice di trasfurmazioni di l'intelligenza digitale urbana.Custruì un sistema di percepzioni iot di u guvernu digitale "un cuntrollu di rete" è prumove l'implementazione di u pianu di "iot, ligame digitale è ligame intellettuale".

p3

Attualmente, a scala di a cunnessione Internet di e cose mobili in Cina hà superatu 1 miliardi, è u numeru di utilizatori Internet di e cose hà superatu u numeru di clienti Internet.L'arrivu di l'era di "Superman of things" hà apertu una nova tappa per u sviluppu di a tecnulugia di rete, è u sviluppu di l'Internet di e cose hè ghjustu in u tempu.In u futuru, CMIW implementerà accuratamente u 14th Pianu Quinquennale, rinfurzà continuamente a rispunsabilità di l'imprese cintrali, s'impegna à aiutà à a trasfurmazioni digitale di l'ecunumia è a sucetà cù un scopu più largu, un livellu più profundo è un livellu più altu, è apre un novu capitulu. in u sviluppu di l'Internet di tuttu!


Tempu di Postu: 25-Nov-2022